1402-10-10 15:58
1017
0
88164
معاون اجرایی سپاه نینوا:

«بصیرت» رمز عبور از فتنه‌هاست

معاون اجرایی سپاه نینوا گفت: دشمن در فتنه‌انگیزی اهدافی نظیر مشروعیت‌زدایی، کارآمدزدایی و امنیت‌زدایی دارد که بصیرت مهمترین عامل عبور از این فتنه‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مجید زمانی در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی شهرستان بندرگز اظهار کرد: یکی از مهمترین حربه‌های دشمن در فتنه‌ها، ایجاد انحراف در حرکت رهبری الهی و پیروان آن بوده است، از ویژگی‌های فتنه سخت؛ اردوکشی، درگیری تخریب و … است و طرف مقابل مشخص است.

وی یکی از ویژگی‌های فتنه نرم را تلاش برای تصرف ذهن‌ها و تفکرها در راستای تغییر محاسبات و حرکت در مسیر خواسته دشمن دانست و افزود: در نظام اسلامی، رهبری الهی، دین اسلام و مردم سه رکن اصلی هر نظام توحیدی است.

مردم اگر در تشکیل انقلاب و پشتیبانی از رهبری الهی نقش دارند در بقاء آن هم نقش دارند و علت فراز و فرودهای انقلاب‌های توحیدی رفتار مردم در قبال رهبری الهی بوده و هست.

معاون اجرایی سپاه نینوا تاکید کرد: دشمن در فتنه‌انگیزی‌ها چند هدف مشترک دارند مانند مشروعیت‌زدایی، اعتبارزدایی، اعتمادزدایی، کارآمدزدایی و امنیت زدایی می‌باشد، در این شرایط بصیرت مهمترین عامل در عبور از این فتنه‌هاست.

زمانی با تاکید بر اینکه بصیرت یعنی اینکه نگاهمان به اشخاص نباشد، توضیح داد: همواره ملاک ما باید شاخص‌ها باشند و اینکه معیار شناخت حق و باطل، اشخاص نباشند بلکه دیگران را با شناخت از حق و باطل سنجش کنیم و مختصات آنها را بدست اوریم.

وی با تصریح این نکته که بصیرت یعنی اینکه بدانید تاریخ تکرار می‌شود، نه با جزییات‌اش بلکه با خطوط کلی‌اش گفت: در یک کلام بصیرت تنها در سایه‌سار ولایت‌پذیری از اولیای دین تجلی پیدا می‌کند.

معاون اجرایی سپاه نینوا بیان کرد: اهمیت نهم دی ماه که یوم‌الله نامگذاری شده بدلیل عنایت و امداد الهی و روشنگری و راهبری رهبری معطم انقلاب و بصیرت و هوشمندی پیوند مردم با ولایت در عدم همراهی با فتنه‌گران و اغتشاشگران بوده است.

زمانی گفت: فتنه‌گران به دلیل هتک حرمت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مردم را با ذائقه‌های متفاوت فکری و سیاسی به خیابان آمدند و محاسبات طراحی دشمنان خارجی و معاندین داخلی را شکست دادند.

وی بیان کرد: علت پیروزی طوفان الاقصی حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم از گروه‌های مقاومت حماس بوده است و ان شاء الله با نصرت الهی پیروزی از آن جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.

زمانی با اشاره به بیانات امام انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات مهم است، یادآور شد: چهار اصل راهبردی انتخابات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای ح قیقی کلمه و امنیت انتخابات است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.